LiveTimisoara.ro

Primul app prin care pasagerii pot obtine compensatii pentru zborurile intarziate, anulate & suprarezervate

turist
freeimages.com

AirHelp, cea mai mare companie din lume specializată în drepturile pasagerilor și în obținerea de compensații pentru zboruri întârziate, anulate sau suprarezervate, lansează prima aplicație prin care pasagerii pot verifica dacă au dreptul să primească compensații pentru zborurile întârziate, anulate sau suprarezervate în ultimii trei ani și, în același timp, își pot crea o hartă interactivă a călătoriilor efectuate, hartă ce poate fi distribuită pe rețelele sociale. Mai mult, odată creată harta, aplicația prezintă utilizatorului zborurile pe care le-a efectuat, evidențiind cursele eligibile pentru compensații din partea companiilor aeriene. Primul instrument de acest tip din lume, aplicația AirHelp va ajuta și mai mult consumatorii să beneficieze de drepturile lor.

Disponibil pe site-ul AirHelp și în, în curând, în aplicația mobilă, instrumentul are o caracteristică duală, oferind pasagerilor posibilitatea de a verifica istoricul tuturor zborurilor personale, tocmai pentru a-și vedea eligibilitatea pentru compensații. Odată accesată aplicația, AirHelp va informa utilizatorii dacă au dreptul la despăgubiri imediat ce zborul lor a fost anulat sau întârziat.
Pe lângă informarea în timp real a pasagerilor despre situația zborurilor lor și obținerea de compensații,  noul instrument actualizează instant și harta de călătorii a utilizatorilor. Analizând zborurile ultimilor ani și rezervările actuale, AirHelp crează o hartă interactivă a curselor și destinațiilor, respectiv statistici despre timpul petrecut în aer, țările vizitate, aeroporturile de pe s- a zburat de cele mai multe ori, valoarea medie a biletului de avion, kilometrii parcursi, compania aeriană cea mai frecventată, orele petrecute în cozile de la porțile de îmbarcare și multe alte informații specifice călătoriilor.  Aplicația este compatibilă cu sistemele de operare iOS şi Android, respectiv cu serverele Gmail, Hotmail şi Microsoft Outlook.

Promovarea drepturilor pasagerilor și găsirea de noi modalități prin care să apărăm consumatorii au fost întotdeauna prioritățile noastre”, spune Henrik Zillmer, CEO și co-fondator AirHelp. “În fiecare an, peste nouă milioane de pasageri sunt eligibili pentru obținerea de compensații pentru zborurile întârziate, anulate sau suprarezervate, dar încă mulți dintre acești călători nu știu că au acest drept sau cum să depună o cerere validă. Noul nostru instrument va furniza informații convingătoare pentru consumatorii de astăzi, activi în social media și, în același timp, va fi o platformă pentru notificări automate privind eligibilitatea pentru obținerea de compensații. Suntem încântați să informăm și mai mulți pasageri despre drepturile lor folosind tehnologia într-un mod distractiv și interactiv – adaugă Henrik Zillmer.

Noul instrument este dovada că AirHelp își continuă misiunea de a oferi pasagerilor din orice colț al lumii cele mai avansate și prietenoase soluții de travel, având la bază îmbinarea cunoştinţelor a sute de specialiști în aviație. Aplicația intră astfel pe lista inovaţiilor în tehnologie în domeniul travel făcute de companie în 2017, după lansarea scannerului pentru bilete de avion şi celui mai nou instrument de inteligenţă artificială, Lara.

Noul instrument AirHelp poate fi accesat online aici: https://app.airhelp.com/my-travels

Comments

comments