LiveTimisoara.ro

Profitul operational al UPS in SUA a crescut cu 13%, iar marja s-a extins la 14,3%

UPS a raportat câștiguri de 1,58 dolari pe acțiune pentru al doilea trimestru din 2017, înregistrând o creștere de 11% față de aceeași perioadă din 2016. Rata de creștere pe acțiune s-a datorat veniturilor mai mari cu 7,7%. Toate cele trei segmente de business au generat un mix de produse mai profitabil, randament crescut și un management mai bun al costurilor operaționale.

„UPS a generat venituri remarcabile în cel de-al doilea trimestru de la an de an și am obținut câștiguri importante pe acțiune, conform planurilor noastre”, a declarat David Abney, Președinte și CEO UPS. „Vom continua să investim în dezvoltarea rețelei, pentru a ne extinde capacitățile, prezența pe piață și acoperirea la nivel global.”      

Rezultatele companiei în T2 2017:
•    Veniturile au crescut cu 7,7%, câștigurile din operațiuni valutare au crescut cu 8,9%.
•    Veniturile au crescut pe toate segmentele și principalele categorii de produse, în urma creșterii cererii pieței pentru tot portofoliul de produse al companiei.
•    Profitul operațional a crescut cu 8,7%, până la 2,2 miliarde de dolari, creșterea fiind determinată de evoluția foarte bună pe piața domestică din Statele Unite și Supply Chain & Freight.
•    Comparația pozitivă de la an la an în T2 referitor la câștigul pe acțiune include beneficii de aproximativ 0,10 dolari, provenind în special din combustibili și asigurări compensatorii.
•    Cheltuielile de capital care au fost folosite de la începutul anului până în prezent pentru investițiile strategice au fost de 2 miliarde de dolari.
•    În acest an, UPS a plătit dividende în valoare de aproximativ 1,4 miliarde de dolari, o creștere de 6,4% pe acțiune față de anul precedent, recompensând acționarii cu un randament crescut al dividendelor.
•    Începând cu 30 iunie 2017, compania a răscumpărat 8,4 milioane de acțiuni în schimbul unei sume de peste 900 de milioane de dolari, reafirmându-și angajamentul de a returna investiția acționarilor. Flota Auto UPS Europa
Piața domestică în SUA
Piața domestică din SUA a beneficiat de pe urma cererii tot mai mari din comerțul electronic, care a determinat o creștere cu 8,1% a veniturilor în T2 2016. Numărul consumatorilor din Statele Unite care preferă să facă cumpărături online este în creștere, iar UPS valorifică această tendință punându-le la dispoziție un portofoliu unic de soluții de livrare și tehnologii avansate, axate pe nevoile clienților.

Piața domestică din SUA în T2 2017:
•    Veniturile au crescut cu 730 milioane de dolari față de T2 2016, comerțul electronic determinând o cerere mai mare pentru serviciile aeriene și la sol ale UPS.
•    Expedițiile aeriene Next Day și aeriene Deferred au crescut cu 6,4%, respectiv 11%, deoarece clienții au continuat să aleagă soluțiile rapide și convenabile oferite de UPS.
•    Câștigurile pe unitate au crescut semnificativ pentru toată gama de produse, cu până la 3,0% în total, deoarece compania a beneficiat de acțiuni de stabilire a prețurilor de bază și de suprataxe mai mari pentru combustibili față de T2 2016.
•    Profitul operațional a crescut cu mai mult de 13%, iar marja operațională s-a extins cu 60 puncte de bază la 14,3%.
•    Costurile operaționale pentru activitățile în curs de desfășurare, inclusiv construcția unor noi facilități și livrarea sâmbăta au crescut costurile cu aproximativ 35 milioane de dolari.

Segmentul internațional
Segmentul internațional a generat îmbunătățiri semnificative, înregistrându-se o creștere a cererii pentru livrările transfrontaliere. Exporturile au crescut în toate regiunile UPS, deoarece clienții au profitat de portofoliul extins și de cele mai bune soluții personalizate de brokeraj vamal. Segmentul internațional a făcut o serie de anunțuri referitoare la extinderea capacității și a prezenței pe piețele locale.

Segmentul internațional în T2 2017:
•    Marja operațională a fost de 18,4%, iar profitul operațional a fost de 583 de milioane de dolari, cuprinzând și acțiunile neimpozitate de 114 millioane de dolari.
•    Creșterea robustă a exporturilor a continuat, ajungând  la 12%, în frunte cu Europa și Asia. Toate regiunile au contribuit la expansiune.
•    Segmentul internațional a raportat o creștere a veniturilor cu 2,8% față de T2 2016, o creștere de 8,3% din operațiuni valutare.
•    În acest trimestru, UPS a anunțat un parteneriat în exclusivitate cu Expo 2020 Dubai, a încheiat o alianță inovatoare cu S.F. Express – o companie chineză de logistică lider de piață, și a cumpărat Nightline Logistics, consolidându-și poziția de lider de piață în Irlanda.

Supply Chain & Freight
„Segmentul Supply Chain & Freight a evidențiat dinamica pozitivă a acestui trimestru, iar echipele din fiecare unitate de business au lucrat la îmbunătățirea calității veniturilor și la programele de reducere a costurilor structurale,” a declarat Abney. „Această performanță indică îmbunătățiri echilibrate în cadrul tuturor unităților de business, în timp ce veniturile și inițiativele de costuri operaționale consolidează performanța de bază.”

•    Veniturile au crescut cu 12% în T2 2016, pe măsură ce compania și-a adaptat în profunzime businessul la nevoile clienților și a îmbunătățit inițiativele de management al veniturilor, iar condițiile piețelor pe care operează toate unitățile de business s-au îmbunătățit.
•    Cresterea tonajului în transportul de marfă atât pentru Freight Forwarding, cât și pentru UPS Freight au contribuit la îmbunătățirea rezultatelor, în timp ce condițiile economice din zona piețelor angro continuă să se îmbunătățească.
•    Reaprovizionarea en detail și îmbunătățirile din industria aerospațială au stimulat rezultatele obținute în centrele de distribuție.
•    Coyote Logistics a înregistrat o creștere a venitului de două cifre și continuă să-și mărească cota de piață.
•    Toate unitățile de business au contribuit la creșterea cu 24% a profitului operațional, care a inclus și un beneficiu unic.Flota Auto_UPS Europa (3)

Perspective
Compania oferă îndrumări cu privire la o bază ajustată (non-GAAP), deoarece nu sunt posibile previziuni sau reconcilieri care să reflecte impactul viitoarelor ajustări ale marjei de piață a pensiilor, care ar fi incluse în rezultatele raportate (GAAP) și care ar putea fi semnificative.

„Rezultatele din cel de-al doilea trimestru reflectă așteptările noastre și suntem mulțumiți de progresul înregistrat de inițiativele noastre strategice”, a declarat Richard Peretz, director financiar UPS. „Analizând a doua jumătate a anului, putem spune că activitatea noastră va continua să genereze rezultate consistente.”

Ajustările UPS din 2017 la câștigurile pe acțiune includ următoarele aspecte:
•    Acțiunile neimpozitate și costurile pentru inițiative strategice vor avea un impact asupra rezultatelor.
•    O zi lucătoare mai puțin în T3 2017 comparativ cu T3 2016 va contribui la creștere aproape zero a acțiunilor diluate (EPS).
•    Rata impozitului este estimată să ajungă la 35% pentru cea de-a doua jumătate a lui 2017 și exclude economiile fiscale din T4 2016 în valoare de aproximatv 0,05 dolari pe acțiune.
UPS reafirmă că în 2017 ajustările la câștigurile pe acțiune diluate vor fi cuprinse între 5,80 și 6,10 dolari, ceea ce înseamnă mai mult de 400 de milioane de dolari, sau 0,30 dolari pe acțiune neimpozitată.

livetimisoara.ro

Comments

comments

elefant.ro%20